Har du problemer med at få forbindelse til internettet, er der her et par ting, du selv kan tjekke, inden du ringer til vores support.
Tjek først:
Det kan du fx se, ved at tjekke om de små signallamper på udstyret lyser. Hvis der er lys, så tjek at alle routere og/eller Smart WiFi bokse ligeledes har strøm.
Er der ikke strøm på udstyret, så tjek, at der er strøm andre steder i huset.
Mangler strømmen i hele boligen kan du se Tjekliste ved strømudfald.
Gælder strømudfald hele dit område, kan du finde oplysninger om strømudfald på vores Driftsinfo side.
Tjek om der er strømudfald i mit område
Tjek dernæst:
Hvis alt er tændt, men du stadig ikke kan få forbindelse til internettet/TV/Telefoni.
Så kan det være en god ide at genstarte dit udstyr.
Det gør du ved at tage strømmen fra dit fiberudstyr – fiberbokse, routere og Smart WiFi bokse i 10 sec. Start med fiberboksen, hvis det ikke virker fortsæt med resten.
For at være helt sikker på at strømmen er taget fra, kan det være en god idé, at tage strømledningerne helt ud af stikkontakten.
Løser det ikke problemet, kan du tage kontakt til vores support på 87925577 – Tast 3
Åbningstider i AURA Fiber Teknisk Support:
- Hverdage kl. 8 - 20
- Weekend og helligdage: kl. 10 - 14
Se alle aktuelle og planlagte meldinger om udfald på internet og TV.
Vælg fanen 'Udfald på fiber': Se driftsinfo