Erhverv Pro Serviceaftale

Tegner du en Erhverv Pro Serviceaftale med AURA Fiber, får du en udvidet servicedækning, der dækker døgnet rundt.

Med en Erhverv Pro Serviceaftale fra AURA Fiber får du følgende fordele:

  • Optimal daglig drift
  • Service døgnet rundt med Erhverv Pro
  • At de nødvendige ressourcer er til stede

Med en Erhverv Pro Serviceaftale kan du rapportere dine fejl døgnet rundt via e-mail eller telefonisk. Du får løbende status på fejlretningen, og du får en klarmelding, når fejlen er rettet.

Hent produktblad om Fiber serviceaftaler for erhverv

Hvilket udstyr dækker en serviceaftale fra AURA Fiber?

Service dækker forbindelsen fra AURA Fiber til virksomheden samt det udstyr, der er leveret af AURA Fiber.

Såfremt fejlen viser sig at skyldes et problem i virksomhedens eget netværk eller udstyr, afholder virksomheden selv alle udgifter ved tilkald af service. Der skal være fri adgang for AURA Fibers tekniker ved tilkald.

Reaktionstid ved fejlmeldinger på din fiberforbindelse

Erhverv Pro Serviceaftale giver større driftssikkerhed og derfor relevant for jer, hvor driftsikkerhed er et vigtigt parameter. Vi garanterer en reaktionstid på 1 time remote (via nettet) og tre timer on-site (på stedet). Vi arbejder uafbrudt, indtil fejlen er udbedret (inklusive helligdage).

Serviceaftalen tegnes pr.enkeltadresse og dækker både netværk (VPLS) og internet. 

Erhverv og offentlige institutioner Erhverv Pro Serviceaftale
Support Generelt

Spørgsmål abonnement og regning
Hverdage 8 - 20
Weekend 10 - 14
Hverdage 8 - 16, fre 8 - 15
Service/
fejlretning*
Proaktiv overvågning
Nonstop fejlretning
Arbejdstimer
Ja
Ja
Alle dage 00 - 24
Reaktionstid Fejl der rettes fra driftscentral
Ved påkrævet teknikerbesøg
1 time
3 timer

* Fejlmelding kan foretages døgnet rundt alle ugens dage.


Servicevindue for Erhverv Standard og Erhverv Pro serviceaftale

Et servicevindue er et på forhånd aftalt tidspunkt, hvor vi som leverandør har mulighed for at udføre opgaver i nettet. Servicevinduet bruges til omfattende opgradering af software, installation af nyt udstyr eller omlægning af driften eller fiberforbindelser. Dvs. nødvendige tiltag for at sikre en høj driftsstabilitet, introduktion af nye produkter og høj sikkerhed.
Præventivt vedligehold gennemføres kun ved uforudsete situationer, eksempelvis genstart af routere, eller arbejde som kun berører et mindre antal kunder.

Erhverv og offentlige institutioner Erhverv standard og Erhverv Pro Serviceaftale
Servicevindue Man 00 - 06.
Varsles så vidt muligt mindst 5 arbejdsdage i forvejen via aura.dk
Præventivt vedligehold Man-søn 06 - 07.
Varsles men vil som regel ikke give mere end 5 minutters nedetid

Kontakt os

- hvis du har spørgsmål om fiber til erhverv