Hjælp til Waoo

 

Spørgsmål til din aftale

 

Jeg ønsker ændre mit abonnement
Du kan altid få hjælp fra vores kundeservice på tlf: 87 92 55 77 til f.eks. til at ændre hastigheden i dit abonnement, tilkøbe en ydelse, eller ændringer i din TV-pakke ved at kontakte os. Vi kan typisk ændre i dit abonnement på tilkøb fra dag til dag.
Ved opsigelse af f.eks. TV-pakker vil der være opsigelsesvarsel på 1 måned.

Flytter du, kan du tjekke, om du kan få fibernet på din nye adresse her.

Koster det at ændre mit abonnement?
Det koster ikke at ændre et Waoo produkt.

Har du FiberXL 1000/1000, så er der et tilslutnings -/oprettelsesgebyr på 495,-.

 

Jeg skal flytte
Ikke noget problem. Du kan sagtens tage dit abonnement med videre, hvis det er inden for AURAs dækningsområde, som du kan se her.  

Og her kan du desuden tjekke din adresse for at få et præcist svar på, om du kan få fiberbredbånd hos os.

Hvordan melder jeg flytning?
Du skal opsige dit nuværende abonnement pr. ønsket dato. Meld flytningen af dit internet hos AURA. Hvis du følger guiden for nuværende el- eller fiberkunde, så vil du undervejs kunne tjekke, om du kan få AURA på din nye adresse. 

Hvad gør jeg med udstyret, når jeg flytter?
Hvis du ikke kan flytte dit abonnement med til din nye adresse, skal du sende udstyret retur til AURA . Du vil sammen med bekræftelsen på opsigelsen modtage en returlabel.

Får vi ikke udstyret retur senest 14 dage efter din opsigelsesdato, bliver du afregnet som følgende:

- TV-boks 999,- pr. stk.

- TV-boks m. harddisk 1995,- pr. stk.

- Router 1399,- pr. stk.

-Smart WiFi 1975,- pr. sæt

Hvis du kan flytte dit abonnement med til din nye adresse, vil du få besked om, du skal medtage udstyr til din nye adresse eller sende det retur og få tilsendt nyt udstyr.

Koster det noget at flytte abonnement?
Hvis du tager dit abonnement med videre, koster det ikke noget at få installeret fibernet fra AURA på din nye adresse. 

Kan en anden overtage mit abonnement?
Flytter du, skal du opsige dit abonnement. En evt. ny beboer skal selv tilmelde sig via vores hjemmeside. Tilmelding kan ske her.

Jeg ønsker opsige mit abonnement
Du kan opsige via formularen i bunden af denne side eller via vores kundeservice på tlf: 87 92 55 77.
OBS!
Opsigelsesvarsel er 1. måned.
Fortrydelse: 14 dage fra modtagelse af ordrebekræftelse. Med din kvittering/ordrebekræftelse var et link til en standardfortrydelsesformular, som du skal udfylde. Se den også her.

Skal jeg sende udstyr retur ved opsigelse?
Ja, hvis du opsiger helt og ikke længere vil være kunde hos os, så skal du sende udstyret retur. Vi sender et returlabel til dig, så du ikke skal betale for fragten. Du er også velkommen til at aflevere udstyret hos AURA i Odder på Knudsminde 10, dette skal aftales med os på forhånd.

Dog ikke fiberboksen, der er fastmonteret på væggen, menrouter, TV-boks, Smart WiFi og hvad du ellers har, der tilhører AURA, skal sendes retur. 

Hvis du opsiger fordi du flytter og ikke kan flytte dit abonnement med til din nye adresse, skal dit udstyr ligeledes sendes retur til AURA . Du vil sammen med bekræftelsen på opsigelsen modtage en returlabel.

Får vi ikke udstyret retur senest 14 dage efter din opsigelsesdato, bliver du afregnet som følgende:

- TV-boks 999,- pr. stk.

- TV-boks m. harddisk 1995,- pr. stk.

- Router 1399,- pr. stk.

- Smart WiFi 1975,- pr. sæt

Kan en anden overtage mit abonnement?
Flytter du, skal du opsige dit abonnement. En eventuelt ny beboer skal selv tilmelde sig via vores hjemmeside.

Hvordan opsiger jeg TV2 Play eller Viaplay?
Du opsiger her hos AURA. Brog blot formularen via "Opsig" knappen herunder, skriv i bemærkningsfeltet, at det drejer sig om TV2 Play eller Viaplay, så stopper vi dit abonnement på tjenesten. 

Hvis du har noget, du gerne vil fortælle os - ris, ros eller bare noget du undrer dig over - så send os endelig en besked. Vi vil altid gerne høre fra dig.

Skriv til os ved at trykke på knappen herunder.