Den østjyske energi- og fiberkoncern AURA har omstruktureret marketingfunktionen og samlet alle aktiviteter indenfor brandingstrategi, CVI, e-commerce og digital marketing i én afdeling og i samme forbindelse ansat Line Bering Larsen som ny koncernmarketingschef (CMO).
Line Bering Larsen (41) har en kandidat fra Aarhus Universitet i 2009, og har siden beskæftiget sig med marketing og ledelse. Line har bl.a. en baggrund som CMO i Bolia og POMPdeLUX, samt CCO i RHANDERS.
”Det er en utrolig spændende opgave, jeg har fået tildelt. Vi har et stærkt brand med store muligheder og stor betydning for kundernes hverdag. Det glæder jeg mig til at udvikle yderligere sammen den øvrige organisation,” siger Line Bering Larsen, der bor i Aarhus-forstaden Brabrand sammen med sin mand og deres to børn. Her er hun også aktiv som underviser i styrketræning i den lokale idrætsforening.
Line Bering Larsen, der i 2019 blev nomineret til årets CMO af Dansk Markedsføring, får reference til AURAs adm. direktør Carsten Höegh Christiansen.
”Line har betydelig erfaring med opbygning af en koncernmarketingfunktion. Hun er overordentlig stærk på det digitale område, hun er dynamisk og iderig, og så har hun et udpræget kommercielt mindset. Jeg er glad for, at vi har fået Line ombord i AURA,” siger Carsten Höegh Christiansen adm. direktør i AURA.