Fibernetselskabernes Waoo er endnu en gang blevet kåret som Bedst i Test blandt danske internetudbydere af den uafhængige rådgivningsvirksomhed Loyalty Group. Det er femte år i streg, at den ære tilfalder Waoo.
Det begynder næsten at ligne en tradition, at Waoo bliver udråbt som den foretrukne internetudbyder med kåringen som Bedst i Test i en større undersøgelse foretaget af Loyalty Group. Men selvom det i år er femte år i træk, at Waoo løber med prisen, så fastholder Waoo en ydmyg tilgang til placeringen.
”Vi er selvsagt ovenud taknemmelige over, at kunderne fortsat er så glade for at være hos os, at de kvitterer med sådan en tilbagemelding. Vi håber hvert år på, at vi har holdt placeringen, for det er vores opgave, at tilbyde kunderne den allerbedste kvalitet inden for bredbånd, og vi sætter en stor ære i sørge for, at vores produkt er i den forreste ende af bussen. Og så er det væsentligt, at vi vil holde det, vi lover,” siger Jørgen Stensgaard, der er administrerende direktør i Waoo.
Han henviser her til selskabets hastighedsgaranti, hvor Waoo altid har scoret højt på troværdighedskontoen.
”Vi tror meget på at gøre markedsføring og ydelserne gennemskuelige. Når vi giver en hastighedsgaranti, mener vi det. Vores hastighedsgaranti er for alle kunder uafhængig af, om man for eksempel har et eller flere TV, bor i byen eller på landet. Vi sidder heldigvis på en infrastruktur, hvor vi kan blive ved med at presse mere kapacitet ud af nettet, og fiberteknologien gør, at vi netop er i stand til at holde ord over for kunderne. Det er en væsentlig faktor i de mange positive kundetilbagemeldinger, vi får på vores produkt og service,” siger han.
Brancheindeks 2016 viser også, at Waoo har de mest tilfredse kunder, når det kommer til produktkvalitet. Hos selskabet glæder man sig derfor over, at man i 2016 kan tilbyde endnu flere nye produkter til kunderne. Waoo lancerede i marts Danmarks første TV-boks med 4K kvalitet og har en WiFi-løsning til hele huset på trapperne.
Det er femte gang BrancheIndex Internet 2016 offentliggøres af den uafhængige rådgivningsvirksomhed Loyalty Group. Rapporten bygger på en undersøgelse blandt 2.800 danske internetkunder, og kortlægger ud over loyalitet også internetkundernes vurdering af deres internetudbyder inden for blandt andet områderne servicekvalitet, produktkvalitet og image.
Om Loyalty Group og BrancheIndex Internet
BrancheIndex Internet 2016 udføres af den uafhængige rådgivningsvirksomhed Loyalty Group og afdækker hvert år danskernes loyalitet over for deres internetudbyder. Undersøgelsen er gennemført i februar 2016 og i alt har 2.800 kunder i den danske internetbranche besvaret undersøgelsen.
Læs mere om undersøgelsen